Tuesday, January 13, 2015

Újévi szadista hangverseny

Ma van a juliánus naptár szerinti Újév. Ennek kapcsán jutott ez eszebe.

Január 1-jén, kutyasétáltatás után, kapcsolgattam a tévé távirányítóján, véletlenül hangversenyt láttam. Felismertem a művet:

https://www.youtube.com/watch?v=PscKxtzI3Ok

Aztán rádöbbentem mit nézek: a Hitler által alapított, s a liberálisok által büszkén folytatott bécsi újévi hangversenyt. Ekkor azonnal átkapcsoltam egy valóságsóra, az ugyanis értékesebb.

A újévi bécsi esemény lényege ugyanis: perverz sznobok összejönnek egymás ruháját megvitatni, s közben közösen köpnek az emberiségre. Tavaly pl. a szörnyszülött Konchita von Eurovision is jelen volt díszvendégként.

Ha élne Strauss, letiltaná műveit a sznob buzik és liberális szadisták újévi pártgyűléséről.

szorny

No comments:

Post a Comment