Thursday, June 25, 2015

Nyílt levél

Kedves Magyarország!

Követelem, hogy legyél mindenben azonos a nyugati liberális renddel. Ezen kívül követelem az átlagbér ötszörésére emelését, valamint minden olyan párt és szervezet betiltását, mely nekem nem tetszik. Legyen az ország teljes lakossága liberális! Ja, s majdnem elfelejtettem: adj nekem lehetőséget a fejlődésre, azaz emeld a jövedelmemet évente 25 %-kal.

S persze, ha marad időd mindezek után, biztosítsd az alapvető emberi jogokat is.

Ha ezeket a követeléseimet nem teljesíted 72 órán belül, toporzékolni fogok. Még az is lehet ez esetben, hogy harmadmagammal tömegtüntetést fogok szervezni a legközelebbi magyar külképviseletet előtt!

Én szóltam, Magyarország! Ugye most rettegsz???

Tisztelet nélkül:

egy kitántorgó liberális

tprzkl

No comments:

Post a Comment